Skip to content

Cum va pregatiti de Mos Nicolae?

12/05/2012

 

Noi coloram doua desene pe care le vom pune langa ghetute. O surpriza pt. Mosu’ 🙂

Si, bineinteles ne curatam ghetutele. Deja se simte emotia :).

Voi? Cum va pregatiti?

5 comentarii leave one →
  1. 12/05/2012 7:14 pm

    de obiceim impodobim bradul pe 6 decembrie;anul acesta am decis sa facem asta inca de astazi pentru ca maine vor impodobi bradul la scoala si vreau sa fie experiente diferite!
    asa ca noi tocmai am impodobit bradul si piticii au decis sa puna ghetutele sub bradul luminos unde Daria a scris un biletel: „Draga Mos Nicolae, poti lua cate bomboane vrei” :)))

    • 12/05/2012 9:20 pm

      ohooo…aveti deja brad impodobit. noi mai asteptam putin.
      ce dulce e Daria. si darnica :))

      • 12/05/2012 10:24 pm

        avem brad artificial de peste 8 ani de zile, nu vrem sa contribuim la distrugerea unor copaci care cresc greu,ne ofera oxigen si prospetime 😉
        asa ca profitam de faptul ca e artificial,cei mici participa la impodobirea lui in mod activ si se distreaza sa vada cine agata mai multe 😉
        ehehei! biletelul are un scop :)))) dupa aceea sa dea ei iama prin dulciurile din brad :)))

      • 12/05/2012 10:27 pm

        si noi tot artificial avem bradul.
        am incercat o data cu unul la ghiveci, pe care l-am plantat in curte dar nu s-a prins.
        cica asa se intampla cu astia, asa ca am ramas la cel artificial.
        pai…si eu as da iama prin dulciuri 🙂

      • 12/05/2012 10:29 pm

        anul trecut am luat unul in ghiveci de la Buda si imediat dupa sarbatori s-a uscat
        am zis ca nu mai repet experienta prea curand :((

        ei,sunt smecheri! dulciuri sunt chiar multe, inclusiv acadele (vreo 30 de bucati 😀 ), dar nici cu mine nu le merge…inca nu am pus toate bomboanele :)))

Lasă un răspuns

