Skip to content

Ingerasul

12/08/2012
tags:

 

Intr-una din zile, am gasit in calendar un ingeras :). Asa ca trebuia pictat. Ingerasul acesta nu cred ca era facut sa fie pictat. L-am luat din Kaufland din raionul cu produse la 3 ron (dar cred ca a fost mai putin. multe din produsele de acolo sunt si la 1 sau 2 ron).

S-a hotarat de comun acord ca steaua sa fie galbena si parul castaniu. Aripile trebuiau sa fie albastre (se pare). Momentan ne-am oprit aici, desi piticul vroia sa il vopseasca pe tot (cu rosu!) dar am zis ca sa se usuce ce am pictat pana acum Chiar nu vreau un inger rosu :D.

                 

ingeras

Eu zic sa il las asa. Voi ce ziceti?

6 comentarii leave one →
  1. 12/08/2012 2:27 pm

    Tare dragut e ingerasul vostru!Eu zic sa il lasati asa:)

  2. ssimmona permalink
    12/08/2012 9:17 pm

    Eu zic ca trebuia sa-l fi lasat sa-si exprime liber creativitatea dupa ce-ati vorbit in prealabil despre ce culori s-ar potrivi unui inger …

    • 12/09/2012 2:32 pm

      pai…in afara de alb si par blond… nu prea mai vad culori la ingeri.
      da, am vorbit…de aia am stabilit sa facem steaua galbena, si ca sa fie diferit, parul castaniu ca mami.
      iar pt airipi nu am mai avut variante 🙂 si am ramas la albastru :))

  3. 12/09/2012 10:22 am

    De acord cu Simona:) Si eu sunt genul care am cam intervenit in lucrarile lor, ca sa le faca pe gustul meu, mai mult. Am zis ca nu e ok si am inceput sa-i las sa-si impuna punctul de vedere. La urma urmei, ei vad altfel decat noi:)

    • 12/09/2012 2:38 pm

      dap, si eu sunt de acord cu Simona :).
      de aia am ajuns la aripi albastre. dar parca nu am putut sa il las sa faca cu rosu corpul ingerului.
      si eu am gresit intervenind in lucrarile lui, nu neaparat ca sa fie pe placul meu ci ca sa „bata” cu realitatea.
      dar incep sa ma tratez 🙂
      mi-am dat seama ca el nu prea a intalnit ingeri (prin carticele de exemplu).

Lasă un răspuns

