Skip to content

Renul Rudolph

12/09/2012

 

Pe blogul Ancai am vazut ideea asta (in articol a dat mai multe idei de reni, verificati poate va mai vine vreo idee).

Coarnele sunt manutele, capul piciorusul. Ochii si nasul sunt facuti separat, apoi toate lipite pe o coala A4.

Am lucrat mai mult eu decat piticul. In mare pt. ca s-a plictisit la partea coloratului, si apoi trasatul si decupatul trebuia sa le fac eu. Cred ca e o activitate pt. copii ceva mai mari, care sa se descurce la decupat.

In timp ce lucram am vorbit despre sania lui Mos Craciun si cum nasul rosu il lumineaza calea Mosului.

Partea cu lipitul i-a placut, si drept dovata toata coala e tot un lipici (dar nu se prea vede in poza😀 ). Ne place mult renul nostru.

ren

6 comentarii leave one →
  1. 12/09/2012 4:02 pm

    Si noua ne place foarte mult renul vostru! Mi-ar place sa-l facem si noi… sa-l puneti la pastrare, in timp devine o amintire frumoasa si pretioasa.

    • 12/09/2012 6:24 pm

      ma bucur ca va place. si mie imi plac toate tablourile facute din manutele piticului.
      de pastrat, le pastrez pe majoritatea (numai mazgaliturile lui le refolosesc sau arunc). trebuie sa gasesc o modalitatea de depozitare, caci incep sa se stranga.
      voi cum procedati?

      • 12/09/2012 8:16 pm

        am vazut ca se poarta infolierea… eu am un dosar pe sine şi fiecare foaie am pus-o într-o ţiplă si le-am asezat in dosar

Trackbacks

  1. reni din amprente mana si picior | Kemell BloG

Lasă un răspuns

