Skip to content

Scrisoare catre Mos Craciun

12/11/2012

Asta „scrie” baiatul meu in ultimul timp. Deocamdata vrea cadouri de la Mosu’. Nimic concret 😀

scrisoare catre Mos Craciun

3 comentarii leave one →
  1. 12/13/2012 9:10 pm

    Da, asa scrie si Iulia, eu sunt multumita ca nu ma pune sa citesc ce scrie!

    • 12/13/2012 11:17 pm

      el imi spune: n a i d (sau alte litere, depinde de moment) mos craciun.
      adica asa se scrie mos craciun 🙂

  2. 12/14/2012 10:08 am

    Ha, Ha…ce scump este! Scrie într-o limbă nouă 😀 Să-l vezi și pe al meu ce minuni scrie! De Paște anul ăsta nu știam de ce stă el așa cuminte în dormitor! Și când vin….el îmi „decorase” un perete întreg cu un pix! Slavă Domnului că s-a inventat clorul! 😀

Lasă un răspuns

