Skip to content

Desertul casei

12/16/2012

Contrar titlului, nu e o reteta traditionala primita din mama in fiica, ci o adaptare a cheesecake-ului facut de o buna prietena.

Ei bine, pe mine acest desert m-a cucerit cu totul.

Eu nu ma complic sa il fac intr-o forma rotunda si cu strat de biscuiti, ci la pahar. Repede, repejor ceva bun si sanatos (ma rog, poate fi chiar sanatos daca urmaresti asta, dar eu mai trisez).

Cum il fac? Amestec in cantitati egale branza de vaci si smantana si adaug indulcitori dupa gust (miere, zahar normal sau brun). Si deasupra pun fructe. Cel mai bun iese cu fructe de padure, dar merg si altele (visine sau capsuni, sau amestecuri diverse).

In functie de cat de sanatos sau dietetic il doresti, poate fi facut cu branza de vaci dietetica, iaurt dietetic si cat mai putina miere.

desertul casei

9 comentarii leave one →
  1. 12/16/2012 11:27 pm

    yummmmmmm… cred ca deja am trecut asta pe wishlistul de Craciun. Sa o sun maine pe mama sa ii zic 🙂

    • 12/17/2012 3:31 pm

      ce ma bucur ca ti-am dat o idee.
      este atat de simplu de facut. numai sa iti aduci aminte sa dezgheti fructele…asta-i cea mai mare problema.
      cand e sezon, nici asta nu-i problema 🙂

  2. 12/17/2012 8:00 am

    arata bestial 🙂

  3. 12/17/2012 5:11 pm

    Este cred că aproape aceeași rețetă cu asta http://floridemandarin.wordpress.com/2011/10/20/desert-cu-branzica-si-miere/ Un adevărat deliciu! Și singurul mod în care papă brânza puiul meu 😦 Dar fructele alea de pădure m-au cucerit!

    • 12/17/2012 10:35 pm

      da, cam aceeasi idee :). si eu am mai pus biscuiti, dar mai rar.
      din compot inca nu am pus fructe, dar am pus din dulceata. dulceata de mure… mmmm…si aia e buna rau!

      • 12/18/2012 11:05 am

        🙂 Vai, mă topești! Fructele de pădure sunt preferatele mele, și aici nu găsesc nicăieri de cumpărat! Acum vreo doi ani am găsit o pungă de zmeură înghețată la Lidl și a fost festin!

      • 12/18/2012 9:22 pm

        ei lasa, ca la cate portocale bune mananci se compenseaza 🙂

      • 12/19/2012 10:36 am

        :)) Da, asta e fain iarna aici! Avem portocale cu tona :))

Lasă un răspuns

