Skip to content

Ne pregatim de Craciun

12/16/2012

Azi am ineput sa vorbim mai mult despre Craciun si insemnatatea lui.

In ajutor mi-au venit niste carti din copilaria mea: Biblia pentru copii si o carticica de colinde (nu-s multe, dar povestesc si ele despre nasterea lui Isus, deci sunt bune 🙂 ).

Nu intru in prea multe detalii (as vrea eu, dar intrebarile curg) dar pana la Craciun vreau sa inteleaga ce sarbatorim in acea zi. Desi…tot Mos Craciun e cel mai asteptat :). Dar na, si eu il astept cu drag in fiecare an :D.

biblia pt. copii

 

 

carte colinde

 

No comments yet

Lasă un răspuns

