Skip to content

Felicitari Craciun

12/17/2012

 

Am castigat cu vreo 3 saptamani in urma un kit de mesterit felicitari pe blogul Laurei. Tare incantata am fost de el!

Kitul avea carton doar pt doua felicitari (cel verde si cel auriu), iar pe celelalte le-am facut eu. Nu am avut alt carton in casa, asa ca… a fost bun si asta.

L-am lasat pe pitic sa lipeasca cum a vrut. Doar la cea verde i-am zis eu unde sa lipeasca, ca m-a intrebat (cartonul avea o fereastra si cred ca l-a incurcat 🙂  ).

felicitari

Si pentru ca totul era gata in acest kit (doar de lipit mai era nevoie) am adaugat in interiorul felicitarilor cate un mic desen facut de baietel. Ca sa accentuam putin nota de…handmade by pitic 🙂  :

felicitari

Este primul an cand facem felicitari, si pt mine prima data cand voi trimite una. Mai este cineva ca mine? Care sa nu fi trimis niciodata o felicitare (prin posta)? Sau o scrisoare?

 

2 comentarii leave one →
  1. 12/18/2012 7:12 am

    trimiteam in copilarie…uite ca acum imi dau seama cat s-a pierdut acest obicei o data cu tehnologia

    • 12/18/2012 9:21 pm

      se pare ca eu functionez invers. tehnologia creste iar eu ma intorc la felicitari trimise prin posta :)))

Lasă un răspuns

