Skip to content

Fluturas talpici :)

12/17/2012

Un alt fluturas, o alta idee de cadou.

Noi am trasat conturul picioruselor le-am pictat, decupat si apoi lipit. Am facut asta pentru ca baietelul meu nu vrea sa isi coloreze talpa piciorului. Daca ai vostri copii vor, treceti direct la pictat piciorus. E mai rapid 🙂

fluturas cu talpici

Al nostru fluture are si maini si picioare. Ca asa trebuie. In picioare are si pantofi, si mainile 5 degete. Fiecare. Le-a enumerat pe fiecare in timp ce le desena (ordinea degetelor a fost aleatorie 😀 ).

Am facut si eu ceva: antene, ochi si gura 🙂

2 comentarii leave one →
  1. 12/17/2012 11:35 pm

    Pai unde ai mai vazut tu fluture fara pantofi. asa ceva.. :)) super simpatic fluturele vostru

    • 12/17/2012 11:48 pm

      pai deh…noi adultii comitem erori grave. de ex sa uitam sa punem pantofi unui fluture :)))

Lasă un răspuns

