Skip to content

Impodobim, impodobim…

12/23/2012

 

Da, cam liniste in ultimul timp pe aici. Dar asta se intampla la noi cand avem tatic in concediu, bunic si verisori in vizita, zapada pe afara si pregatiri de Craciun in casa.

Am mai mesterit cate ceva pt. bradul de Craciun. Culmea nu imi mai gasesc podoabele de anul trecut (oare cum pot disparea unele lucruri in casa asta, nu stiu… am niste spriridusi sugubeti sigur). Am gasit doar cateva, probabil cazute din cutie. Dar tot raul spre bine.

Cum nu am gasit suportul pt. brad a mesterit jumatatea mea unul dintr-un bustea si a iesit suuuuperb.

Apoi am mesterit niste podoabe din aluat cu sare dupa reteta Ancai (1 pahar sare, 2 pahare faina si 1 pahar apa). Le-am uscat vreo 2 zile pe semineu (de frica sa nu le ard in cuptor pt nu prea pot sa reglez temperatura). Le-am pictat toti de la mic la mare si au iesit super.

Am facut niste cutiute din tuburi de hartie igienica in care am pus bomboane. Am vopsit conuri de brad cu alb (am facut si anul trecut din astea)

Si nu mai stiu de unde, am facut niste globulete din pipecleaners sclipicioase. Promit sa caut sursa, dar acum sunt asteptata la sanius.

2 comentarii leave one →
  1. 12/23/2012 8:11 pm

    frumoase decoratiunile! observ ca ai schimbat ap foto 😉

    • 12/23/2012 8:40 pm

      o, nu!
      are toane. sau eu 😛
      cateodata nu ma pot intelege cu el nicicum. cred ca e de vina karma 😀

Lasă un răspuns

