Skip to content

Suport creioane

12/23/2012

Piticii cei voinici au facut acum ceva timp niste suporturi pentru creioane din cutii de conserva. Cum aveam nevoie, si s-a ivit ocazia de am avut la indemana 2 cutii de conserva (de fasole), le-am transformat in suporturi de creioane.

Eu le-am invelit in coala de hartie colorata si i-am dat piticului 2 seturi de abtibilduri. Si cam asa a decis el ca trebuie sa arate 🙂

2 comentarii leave one →
  1. 12/23/2012 9:35 pm

    tare frumos au iesit suporturile!
    bravo 🙂

Lasă un răspuns

