Skip to content

Realizari in 2013

01/10/2013

Deja am realizari.

M-am specializat in painea facuta pe plita (tuci, tava pusa pe o tabla…ce aveti), pe ochiul aragazului. Mi se pare mai gustoasa, mai rapida si mai ieftina (eu folosesc butelie, si mi se pare mie ca folosesc mai putin gaz ne-facand painea in cuptor).

Reteta? Aia clasica: apa. faina, drojdie si sare. Secretul? Poate cele 2 manute harnice care-s tot timpul prezente :).

Un alt avantaj: se raceste mult mai repede si poate fi savurata. Am incercat sa fiu rapida cu fotografiatul…dar painea era deja in maini pofticioase.

 

10 comentarii leave one →
  1. 01/11/2013 7:41 am

    sunt cococi – facea si bunica mea – pot fi facute si in tigaia de clatite (pentru cine nu are plita asa ca mine)
    pofta buna!

    • 01/11/2013 4:25 pm

      daaa…cococi. asa le spune si o prietena! uitasem 🙂
      pofta e din belsug la tot familionul 🙂

  2. 01/11/2013 11:46 am

    Noi le stim ca turte 🙂 Le faceam in copilarie pe plita din bucatarie :). Pe langa oala mare in care incalzeam apa ca sa (ne) spalam.

    • 01/11/2013 4:26 pm

      se vede ca eu nu am stat la bunici. eu acum am aflat de ele…de la bunica unei prietene :)))

  3. 01/12/2013 11:43 am

    Vreau și eu !!!!!!!!!

    • 01/12/2013 9:50 pm

      hai!
      am facut iarasi azi destule pt. toti!

      • 01/13/2013 11:55 am

        Yami, Yami! Mama mea face de obicei turte pe plită și pur și simplu le ador! Mă bat cu frate-meu de la ele 😀 😀

      • 01/13/2013 12:03 pm

        hai, pune mana si fa! nu mai saliva atat :))))))

      • 01/13/2013 12:08 pm

        :))) N-am plită!!

      • 01/13/2013 12:10 pm

        pfff…tuci ai? merge si in ala.
        o tabla ceva de pus sub o tava…
        incerc sa te ajut cumva. nu de alta dar inca nu-i vreme de plaja, ca te pomeneai cu noi la tine sa iti aduc painici 😀

Lasă un răspuns

