Skip to content

Party

01/13/2013

 

Am avut o mica petrecere ieri.

Pregatirile noastre pt. decor au fost putine dar am lucrat amandoi pt ele. Cot la cot :).

Cam asta am facut:

Eu am trasat literele, el le-a colorat si apoi le-am decucupat si lipit pe perete. Imi place cum au iesit literele astea subtirele, dar vesele tare :).

Am facut din hartie glasata cateva ghirlande pe care le-am aranjat deasupra geamurilor. Eu am taiat si el le-a lipit cu ajutorul meu. Am format cateva lanturi colorate.

Am facut niste coifuri (4 copii, 4 coifuri). 3 le-a desenat el, si 1 eu. Nu prea prind la copii astea. Cel putin nu la ai mei 😀

Am facut si un tort. Sanatos. Si tare gustos. Dar despre el nu acum, caci nu am poze. Astept poze mai dragute de la un prieten (caci al meu aparat nu a surprins prea bine momentul).

Cam asa a aratat petrecerea noastra. In rest… multe jucarii peste tot si  voie buna.

 

7 comentarii leave one →
  1. 01/13/2013 11:53 am

    LA multi ani frumosi si fericiti, David!!!! Sa cresti mare, sanatos, puternic, ambitios sa iti bucuri parintii si ei pe tine! AM incercat sa ias si ieri un comentariu si nu am reusit, sper ca se aproba si urarile intarziate 🙂

  2. 01/13/2013 12:45 pm

    Foarte frumos au iesit literele!

  3. 01/15/2013 8:22 am

    Cum foarte rar am ajuns in ultima perioada la calculator, abia acum am vazut postarea 😦 Ii urez si eu baietelului tau La multi ani fericiti, sa creasca mare, sa fie sanatos, mereu vesel si sa va bucure toata viata!

Trackbacks

  1. Ghirlanda inimioare « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

