Skip to content

Ce am invatat eu azi

01/18/2013

Am fost in Decathlon sa cumpar role lu’ fi-miu si o tricicleta lu’ finu (maine e ziua lui).

Cumparaturile au durat 15 min (max) si mult mai mult timp joaca noastra. Ne-am distrat cu diverse chestii. David era in extaz. Ba pe bicicleta, ba in role, ba pe trotinete, a intrat si chiuit in toate corturile, a aruncat cu toate mingiile. Taica-su vrea tricicleta.

Eu am invatat sa ma dau pe asta de mai jos. E haios tare sa te dai pe ea :))).

Matei, adica cel mic, a stat in cosul de cumparaturi. Era haios foc, intr-o pozitie de sultan, asezat comod printre geci (da, era in siguranta, nu va faceti griji). Deci, ne-am distrat bineeee!

sursa foto

4 comentarii leave one →
  1. 01/19/2013 5:42 pm

    La Decathlon e cel mai fain! Maria alerga dupa minge printre corturi, noi dupa ea, sa ii dam sa probeze geaca si cizmele pentru care veniseram acolo, si toata treaba asta fara ca cineva sa se uite urat la noi :)) Plus ca mai erau si alti copii, deci era ca in parc, numai ca mai cald si cu mai multe gadgeturi :))

    • 01/19/2013 10:08 pm

      daaaa…uitasem sa mentionez ca nimeni nu se uita stramb la tine. poti incerca/testa o gramada de chestii.
      mai ca imi vine sa merg acolo doar ca sa se joace copilu’. crezi ca daca ma duc zilnic zice cineva ceva? 😀
      sa vezi cand mai creste Maria. are multe de facut: biciclete, triciclete, trotinete… sa vedem cum o mai scoti de acolo. noi stam bine la capitolul asta, sta se joaca si cand plecam nu cere juma de magazin. dar am observat ca sunt cativa care pleaca cu lacrimi de crocodil 🙂

      • Ligia permalink
        01/21/2013 11:44 am

        Nu cred ca zice nimeni nimic. Mai cumperi din cand in cand cate o apa :))
        E bine ca stau aproape, atunci. Ne vedem in noul parc la joaca :))

      • 01/22/2013 11:07 am

        gata gata! s-a facut :))))

Lasă un răspuns

