Skip to content

Jucarii baita

01/18/2013

Am zarit zilele trecute facand ordine (adica incercand sa mai arunc din jucariile nefunctionale), cateva jucarii pt baita intr-un cos. Baietii nu prea mai folosesc clasicele jucarii pt baita, si au cam ramas abandonate. Folosesc cel mai mult setul de bucatarie (face David ciorba), iar cel mic aceleasi.

Mi-a atras atentia un peste dintr-un set cu trambulina, peste si rechin. Jucaria faina, ce-i drept. Dar am observat ca pestele (portocaliu) era murdar. Cand ma uit mai bine, vad ca era murdar pe dinauntru. Le-am aruncat imediat. Cu tot cu trambulina.

Apoi am cautat si ratustele, si desi nu se vedea nimic din exterior, am taiat rata mama (pe boboci nu m-a lasat inima sa-i tai😀 ), si uitati-va ce am gasit.

Atentie, nu e o poza pt. cei slabi de inima sau obsedati de curatenie.

Probabil e vina mea ca nu le-am scurs bine de apa, ca nu le-am tinut mult la uscat, ca l-am lasat sa le foloseasca si afara in piscina, sau eu stiu? Eu le scurgeam de apa, dar cu gandul la apa pe care o lasau pe jos, nu la gandul ca apa aia acolo sta si dezvolta chestii😦.

Jucariile de genul asta nu mai ajung vreodata in apa de baie a copiilor. Stiu ca sunt haioase, plutesc, chitaie  si mai stiu eu ce fac. Dar este bleac bleac bleac.

Si ca sa nu credeti ca sunt eu singura cu asemenea uratenii, am dat un serach pe google si am vazut ca mai sunt si altii ca mine (ceea ce m-a mai linistit). Exista si forumuri unde se discuta problema. :))

Am acordat prea mult timp acestei probleme😀.

 

 

18 comentarii leave one →
  1. 01/18/2013 9:18 pm

    La băiţă am ajuns să-i dau jucăriile cu care făcea forme in nisip (sunt rezistente şi nu au locuri unde să se depună monstruleţii). Aşa au ajuns si ratuştele noastre şi celelalte jucări cauciucate care chiţăie… câteva mai avem, o colecţie de ursuleţi şi hello kitty, le îndrăgeşte mult şi îmi e greu să le fac dispărute, într-o zi le-a căutat atât de mult încât m-am îndurat şi i le-am adus înapoi… Le-am ţinut în apă fierbinte unde am pus oţet şi bicarbonat, unele s-au cam decolorat🙂 dar ce să-i fac dacă îi plac aşa de mult ?🙂

    • 01/19/2013 10:00 pm

      pai daca ii plac asa de mult merita sa depui efort sa le cureti.
      ei nu au chitaitori de suflet. doar acelea ce le foloseam la baita. pana acum nu a observat lipsa😀

      • 01/21/2013 11:12 am

        de cand se uita la desenele cu Plusica doctorita, ii plac tare mult astea care chiţăie, înca ce entuziasmata spune „chiţăilăăăăăă!” :))

      • 01/21/2013 11:14 am

        o stim si noi pe plusica. mai rar ne uitam la ea, dar merge.
        stiu cand face ratusca aia bine ca isi pierduse chitaitoarea :))

  2. ssimmona permalink
    01/19/2013 12:43 am

    Aceeasi problema am avut-o si noi demult … de-atunci nu i le-am mai dat … am gasit alte distractii in timpul baitei … nici nu le-am aruncat, stau undeva in garaj😀 … cine stie pana cand?! …

    • 01/19/2013 10:01 pm

      adevarul e ca se pot gasi multe alte distractii.
      m-am linistit cand vad ca si altii au patit-o.🙂

  3. 01/19/2013 9:43 am

    Stai linistita, am avut si noi aceasta problema!
    Chiar saptamana trecuta am aruncat un pestisor si o broscuta tare dragute, dar din pacate tare murdare pe interior😦
    Acum se joaca cu o cutiuta si o lingurita si prepara supa cu spuma🙂

    • 01/19/2013 10:02 pm

      si noi tot cu setul de bucatarie stam in apa. face si el ciorba, sau ceai. plus ca transfera apa din una in alta… sau isi toarna pe el🙂

  4. 01/19/2013 5:33 pm

    :-s nu m-am gandit la asta pana acum… sa o tai pe Mac Mac? :-s
    La noi, la mare cautare la baita e „Se scufunda sau pluteste?” http://www.toddler-games-and-activities.com/sink-and-float.html

    • 01/19/2013 10:05 pm

      nu o taia. mai ales ca are si un nume :)))
      observ-o mai bine. scoate-i chitaitoarea si uita-te pe acolo.
      si noi am observat chestii care se scufunda sau plutesc. dar tot ciorba e la mare cautare🙂

      • Ligia permalink
        01/21/2013 11:43 am

        Iti dai seama ca avem fata si nu detinem un set de ustensile pentru ciorba? Nu stiu ce am facut pana acum…

      • 01/22/2013 11:09 am

        nu stiu nici eu ce ai facut pana acum
        imediat trec 15 ani si te plangi ca nu face fata o ciorba, o tocanita sau ceva bun.
        ete…o meriti😛

      • Ligia permalink
        01/22/2013 11:57 am

        Asaaa cevaaaaaa…. Acu ma duc sa caut set de ciorba, daca pui problema in modul asta :))

      • 01/22/2013 6:24 pm

        :)))))

  5. 01/21/2013 9:51 am

    Cele mai scarboase chestii ever.
    De-aia am luat unele care n-au chitaitoare, n-au gaura, n-au nimic pe unde sa intre apa si sa ramana inauntru.
    Am vazut la un momentat ca poti sa le pui „dop” inaninte de prima folosire: ori cu pistolul de lipit cu silicon, ori cu superglue.

    • 01/21/2013 10:52 am

      asta cu dopul e o idee tare buna. dar acum sunt toate aruncate.
      ideea e ca alea erau haioase tocmai prin chitaiala si prin improscarea cu apa. doar asa, plutitoare nu prea au rost😀

  6. 01/24/2013 1:41 am

    Da, imi este si mie cunoscuta problema, toate chitaitorile le-am aruncat. Ghici cu ce se joaca ai mei in cada? :))) cu ustensile de bucatarie! Dap, si ai mei fac ciorbita, ceai, cafea,etc. Deci, in acest ritm, voi avea de la cine primi o lingura de supa cand voi fi batrana :))

Lasă un răspuns

