Skip to content

Jucarii bebelus

01/18/2013

Baiatul meu cel mare a inceput de luni gradinita. Despre asta un articol separat, dupa ce imi revin :D.

Ideea e ca am acum timp sa ma joc mai mult si cu Matei. Pana acum nici nu era nevoie sa ma joc eu cu el, frate-su ii era suficient. Tot timpul dupa el, tragand si el de tot ce atingea David.

Acum, fara David, Matei parca nu mai stie ce sa faca. Desi ii pun la dispozitie cam aceleasi jucarii (de ex. ii plac tare mult cuburile si anumite masini – da, nici la el nu au succes cele de bebelus), parca nimic nu mai are haz fara fratele mai mare.

Asa ca ii dau si lui de lucru pt. a putea spala o farfurie fara sa ma traga de picioare.

Am observat ca ii place sa scoata si sa bage obiecte din/in cutii. Asa ca am compus repejor jucariile de mai jos. Unul are mingiute si unul capace. Cel cu mingiute l-au tinut ocupat pt. ca se ducea dupa mingiute prin camera. Ce-i drept era ratutit, ca nu mai stia dupa cara sa se duca prima data. 🙂 🙂

Urmeaza, sper, mai multe idei pt. micuti 🙂

7 comentarii leave one →
  1. 01/18/2013 10:38 pm

    de abia astept sa citesc despre acomodarea la gradi, in martie implineste si fetita 3 ani si-i vine randul de mers la gradi 🙂

  2. 01/21/2013 6:48 pm

    Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

  3. Mihaela permalink
    01/22/2013 2:23 pm

    Si eu am 2 baietii, cel mare a inceput de luni gradinita….) si petrec mai mult timp cu cel mic. Al tau cel mic ce varsta are?

    • 01/22/2013 6:26 pm

      cel mic are aproape 10 luni.

      cum e cu gradinita? noi inca ne adaptam, am facut progrese: doar un mic plans dimineata.
      of of…

  4. 01/24/2013 1:33 am

    Ce cunoscut imi suna! :)) Si eu am sperat ca voi avea mai mult timp dupa ce David va merge la gradi :))) Imi vine sa rad cand imi amintesc. E mai rau (nu ca m-as plange ), fetita sta agatata de mine ca o maimutica :)) Nicio jucarie nu mai e interesanta! As zice ca recupereaza, mititica! Cat a fost bebelus, aproape ca uitam ca mai e si ea prin preajma:)) unde o puneai acolo statea, dormea si papa 🙂

    • 01/24/2013 10:54 am

      exact!!! inainte aveam timp si de-o ciorba. acum se maraie din orice.
      zilele astea e David acasa ca a racit nitel. dintr-o data toata casa e iarasi interesanta. si, la fel si jucariile :))

Lasă un răspuns

