Skip to content

Joc constructie

01/23/2013

Este facut din carton de la o cutie de prajitura (am inceput sa gasesc o gramada de intrebuintari la cutii, asa ca intind mana dupa ele si prin casele prietenilor). Am decupat cercuri carora le-am taiat cate 5 fante. Nu am folosit un model sau un tutorial, dar tot au iesit binisor.

Nu e foarte rezistent si nici foarte atractiv pt. David, dar a fost o diversitate pt. el. Fiind cartonul moale nu se pot face constructii prea mari (inalte).

Acum le-am numerotat de la 1-16 (caci atatea am) si repetam numaratul pana la 16 :). Si daca mai vrea sa construiasca, vom construi.

Poate voi cumpara unul pe viitor. Nu sunt asa scumpe.

No comments yet

Lasă un răspuns

