Skip to content

Camp cu flori

01/25/2013

Vreau primavara…

Asa ca l-am pus pe David sa imi aduca primavara. Cum cu o floare nu se face primavara, am incercat cu mai multe. Dar degeaba…azi a nins 😀

Am decupat dintr-un  catolog flori, si le-am lipit pe o coala colorata. In timp ce David le lipea, i-am povestit nitel de flori. Ce le trebuie sa creasca, cum e cu radacina, cu ploaia. Am pus si un gheveci pe masa ca sa avem langa noi un exemplu concret.

Azi i-a explicat si lui tati cum sta treaba cu florile astea. A retinut tot ce i-am spus eu… 😀

4 comentarii leave one →
  1. 01/25/2013 8:51 pm

    e baiat mare!
    pasul urmator este sa te ajute in gradina 😉
    dai sa faca ceva concret: sa puna o floare in ghiveci/vas cu apa si sa urmareasca cum cresc frunzulitele/radacinile 😉

    • 01/26/2013 10:54 am

      da, e baiat mare 🙂
      pai in gradina m-a ajutat mult anul trecut. cu el am seamanat rasadurile. le-am avut in casa la geam si a vazut cum au iesit si cum s-au dezvoltat. apoi in gradina facea multa treaba: uda, sapa (cu o sapaliga mica de jucarie), culegea. cel mai mult ii placea sa scoata ridichiile (bineinteles, se lupta cu ele precum mosul din poveste). anul asta sigur va intelege mai multe, si sper eu va strica mai putin. 🙂
      voi aveti gradina de legume?

      • 01/26/2013 11:04 am

        da, avem gradina de legume, de flori, pomi si vie 😉
        insa sunt toate ale parintilor mei, noi doar beneficiem de toate acestea
        e bine cand sunt din curte pentru ca stii cum sunt obtinute: cat mai natural!

      • 01/26/2013 11:15 am

        cu florile mai greu. nu prea stiu sa le ingrijesc si sa le pastrez in ordine. o sa incer varianta de jardiniere.
        pomi avem si noi, dar momentan observam doar mugurii frunzelor. nu mai am rabdare sa ii vad mari si cu fructe 😀
        da, cat mai natural! cel mai important!

Lasă un răspuns

