Skip to content

Copiii mei si quillling-ul

01/25/2013

 

Copiii mei au inceput sa se joace impreuna, si implicit sa faca si haos🙂. Stiam ca trebuie sa reactionez imediat cand e liniste, dar va zic eu ca si cand se rade si se chiuie, la fel trebuie reactionat.

Nu va imaginati ca am scapat de impunsaturi si impingeri si certuri…mai avem si din astea. Dar incep sa stea unul langa altul tot mai mult si sa le si placa asta la amandoi.

Au facut marea descoperire: cutia cu hartiute!

8 comentarii leave one →
  1. 01/25/2013 8:50 pm

    e bine! primii pasi acum incep in stabilizarea relatiei lor😉

    • 01/26/2013 10:49 am

      da!!
      a venit si momentul de care imi spuneai tu acum ceva timp.
      sa vedem cum evolueaza🙂

      • 01/26/2013 11:03 am

        sa nu uiti ca vor fi momente cand se vor bate,cand cel mic va profita de rasfat si cel mare se va supara….
        vor evolua ca orice copii normali😉

      • 01/26/2013 11:05 am

        uof… pai eu incerc sa fiu de pe acum impartiala…dar e greu. unul are 10 luni (neimplinite).
        lasa ca te am pe tine alaturi si te mai intreb ce a functionat la voi. sper sa o scoatem la cap pana la urma.

      • 01/26/2013 11:17 am

        multi inainte🙂
        te ajut cu ce ai nevoie,dar sunt sigura ca te descurci de minune😉

      • 01/26/2013 11:28 am

        m-ai topit!
        e nevoie de astfel de incurajari!

  2. 01/25/2013 9:34 pm

    Ce scumpi sunt! Să fie sănătoși!

Lasă un răspuns

