Skip to content

David si gradinita II

01/26/2013

Asa cum am spus,  voi reveni cu informatii noi despre acomodarea lui David cu gradinita.

In primul rand voi da mai mutle detalii despre gradinita si educatoare.

Gradinita e ok, curata, mobilata modern. Recunosc ca ma asteptam la mai rau. Nu e perfect, dar pt. o gradinita de orasel mic, e chiar ok.

Programul desi e pana la 17.30, ieri la 16.30 cand s-a dus tati sa il ia era singurul din clasa, si iesise cu doamna cu parul negru pe hol pt ca in clasa se facea (deja!) curatenie. Va dati seama ca nu era tocmai in toane bune, deja intreba de noi cu vocea tremauranda. Cred ca daca mai intarzia 15 min era grav.😦

Mancarea e ok, insa primesc prea multe dulciuri. Mananca mult mai mult dulce decat ii dau eu, insa are zile mai bune si mai rele. Intr-o zi a mancat un ecler si un kinder delice. Eu zic ca e mult prea mult dulce. Asta nu imi convine dar nici nu ii pot spune nu manca. Poate o sa spun in sedinta despre asta, dar cred ca voi fi singura… deci fara sorti de izbanda.

Educatoarele sunt 2. Lcureaza cumva in ture, dar se si suprapun. Nu stiu exact care le e programul🙂.

Una dintre ele (cea cu parul maro🙂 ) este mai dura si incearca sa se descurce in niste situatii mai grele amenintand copiii. David mi-a spus, iar tati i-a atras atentia. De ex. David tot spunea ca nu vrea sa stea la gradinita. Iar ea ii spune ca iese Mos Nu Vreau din perete (cica e o poveste). Ideea e ca nu vreau sa creada copilul meu ca iese cineva din perete😀.

Pe de alta parte imi dau seama ca se comporta cu copiii asa cum majoritatea parintilor se comporta acasa cu copiii. Ea crede ca face bine, parintii la fel. It’s a win win situation. Povesteam cu o mamica desre ce a spus David, iar ea mi-a confirmat. Culmea e ca eu eram revoltata, iar ea zicea ca fi-su asa a crescut. Cu amenintari: daca nu faci aia vine nu stiu cine sau se intampla nu stiu ce.

Cealalta (cea cu parul negru) e o dulceata de fata. E blanda, si buna, are tot timpul un cuvant bun de zis si o lauda pt. David. Cealalta ma informeaza: a mancat tot si a plans sau nu. In rest…nici daca intreb nu-mi zice mare lucru. Doamna cu parul negru il tine de mana, il tine in brate, are rabdare cu el cu somnul: il lasa sa doarma pe masa daca el vrea, sau sta cu el in brate in patut. Ea a spus ca o sa se acomodeze usor usor si ca ea o sa il ajute. Pe mine m-a impresionat mult, si are un big like de la mine.

In rest… David inca plange dimineata. Ce s-a schimbat: tati il lasa mai repede si astfel perioada de plans s-a scurtat. Ieri a dormit la pranz singur in patut, si pe timpul zile nu a mai plans deloc.

Incet, incet si-a facut prieteni cu care se joaca si care ii plac. Ieri ma anunta ca o sa vina Denis pe la el. As vrea sa fiu o musca mica mica sa le ascult discutiile astea importante.🙂🙂

 

Va urma… cu detalii mai multe despre David si despre cum incercam sa ii facem dusul la gradi mai frumos🙂

6 comentarii leave one →
  1. 01/26/2013 1:07 pm

    e la gradi in localitatea unde stati voi? e cam greu cu astfel de locuri unde toti se cunosc intre ei si au educatia asta „buna” de acasa
    imi pare rau ca aveti parte de o educatoare dura :(( am avut si eu in gradinita cand eram copil una din educatoare dura (dna Borcan) si una dulce si draguta (dna Elena)
    referitor la educatoare si programul lor…teoretic cel putin ar trebui sa fie una dimineata,una seara, se intalnesc la pranz in timp ce mananca cei mici si fac schimb de tura
    parerea mea este ca…daca nu vrea sa mearga la gradi de vina este si educatoarea! o astfel de pers poate sa-i aduca traume si sa ajunga sa faca si pipi pe el ca un bebe :((
    mai urmareste un timp educatoarea si pe urma: fie il muti, fie astepti un timp sa gasesti o alta educatoare mai potrivita
    daca ceilalti parinti o plac sau nu le pasa de metodele ei, nu ai sanse de reusita nici cu o reclamatie :((

    • 01/26/2013 3:45 pm

      da, aici e la gradi.
      nu cred ca e de vina educatoare asta pt refuzul lui de a merge la gradinita. am tot vb cu el, imi povesteste ce face si ce zice doamna aia. el spune ca a spus o prostie🙂. nu pare prea impresionat de ea.
      cand am aflat, impulsul asta a fost, sa o reclam si sa schimb grupa. dar am vazut cat e de atasat de cealalta si am zis sa mai astept sa vad cum si ce zice.
      i-am tot explicat sa imi spuna tot, sa nu ii fie frica de ea etc.
      sotul meu a vorbit cu ea, i-a dat de inteles ca el ne spune ce face si ca noi nu toleram asa ceva. bine… nu stiu cat a inteles si cat a pus in practica, dar vom vedea…
      si eu cred ca reclamatiile nu ma ajuta, in conditiile in care ceilalti parinti o considera ok.
      sa astept o alta educatoare, nu prea imi permit acum.
      sa speram ca totul o sa fie bine.

  2. ssimmona permalink
    01/28/2013 9:26 pm

    Ce frumos descri, mami! Cred ca e tipica situatia cu o educatoare intr-un fel si alta invers🙂 … Sper ca pe David sa nu-i impresioneze negativ doamna cu parul maro si sa-i priasca interactiunea cu ele si cu colegii … inca de pe-acum se leaga prieteniile de durata🙂 … Adaptare usoara si „gradinirit” frumos! Va pup!

Lasă un răspuns

