Skip to content

Basme Romanesti

01/27/2013

 

Dava va plac basmele romanesti si le vreti si sub forma de desen animat va recomand site-ul http://basme-romanesti.ro/

Grafica nu e una foarte moderna. Noi, adultii, cei invatati cu desenele astea „perfecte” strambam nitel din nas cand vedem cum se misca personajele din desenele acestea. Dar povestitorul are o voce astat de calda si linistitoare incat merita sa le urmariti.

In plus, lui David ii plac mult. El nu sesizeaza ca Fat Frumos fuge tare caraghios :).

Noi nu le-am vazut inca pe toate, dar ne grabim sa va prezentam si voua site-ul.

Ia sa imi spuneti, voua va plac?

4 comentarii leave one →
  1. 01/27/2013 4:59 pm

    Hei, sunt chiar amuzante! Micuta (7 ani) m-a intrebat din start daca imaginile(ne-am uitat la Punguta cu doi bani) sunt desenate de un copil. Dar pentru cei mai mici sunt SUPER! Multumim pentru pont!

  2. Bianca permalink
    01/27/2013 11:24 pm

    Noi gasisem deja pe Youtube ‘Capra cu trei iezi’ si ‘Punguta cu doi bani’, iar Calin le cere mereu, chiar daca noi le gasim cam uratele. Multumim pentru toata colectia! 🙂

    • 01/28/2013 11:09 am

      si eu initial tot pe youtube am vazut prima data, parca Ileana zana apelor. Si am cautat si altele si am dat de site.

Lasă un răspuns

