Skip to content

Familie de artisiti :)

01/27/2013

 

David a primit de mult un set de desenat foarte fain, pe care l-am pus deoparte si am uitat de el mult timp. Acum ceva zile l-am gasit si l-am asteptat cu el gata pregatit pt cand ajungea de la gradinita.

Este o coala mare de carton, cu ceva desene dar si cu spatiu de libera creatie. Are si 6 carioci. Se lipeste pe perete, insa nu a vrut asa. Cred ca il incomoda pozitia de a scrie.

De ce imi place asa de mult? Pentru ca ne stranga pe toti in jurul lui. Ne miscam, desenam fara sa ne incomodam. E o munca de echipa si un timp frumos petrecut impreuna.

Alea din mijloc sunt 3 baloane. David a crezut pe  buna dreptate ca se potrivesc peisajului :).

No comments yet

Lasă un răspuns

