Skip to content

Cutia cu esarfe

01/30/2013

Am vazut la Raluca ideea asta, si, cum am cateva esarfe care nu-mi sunt pe plac (nu stiu de ce le tin) i-am facut lui Matei un joc.

I-a placut tare mult cand a invatat ce trebuie sa faca. Adica sa traga de esarfe. Ii place sa si le puna in cap si rade singur. E o placere sa il vad cum isi gaseste singur distractii. Puiul mamei…

Bineinteles ca activitatea a functionat foarte bine si la David. Si el le scoate, si isi imagineaza tot felul de jocuri. Esarfele sunt paienjeni (oare de unde are asta?) sau si le pune pe el si se transforma intr-un cavaler cu armura sau si le pune turban pe cap (sau incearca sa si le puna, ca nu prea reuseste), ba mi le-a pus frumos pe scaunelul lui si mi-a facut un tort (aveam, normal, 3 lumanari de stins)

De 3 zile tot pun la esarfe in cutie. La multe inainte, ce sa zic 🙂

2 comentarii leave one →
  1. Anda permalink
    01/31/2013 3:23 pm

    ce idee tare, Miha! sa stii ca acum ma pun si eu sa-i pun lui David al meu intr-o cutie de servetele niste esarfe de-astea, ca atata ii place sa scoata servetele din cutie! si de astea nici nu trebuie sa-mi fac griji ca le mananca:) saru’mana pentru idee:):) hugs, Anda

Lasă un răspuns

