Skip to content

Inimioare cu litere

01/30/2013

Dupa ce am trecut in revista literele mici aici, i-am facut un alt joc (intr-o alta zi).

Am decupat inimioare, le-am taiat in jumatati si am trecut pe o jumatate o litera mare si pe cealalta o litera mica.

Nu a fost prea rabdator, insa am reusit sa trecem prin toate literele. Desi sunt din hartie normala, au rezistat si, dupa cheful domnului, poate mai revenim la ele.

Si, da, am ales inimioarele pt. ca am inceput sa vad numai inimioare in ultimul timp. 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

