Skip to content

Literele mici

01/30/2013

 

De mult, tare demult 🙂 am printat eu niste foi cu literele mari si literele mici (de undeva din netul asta mare, nu mai stiu unde 🙂 ).

Am vrut sa le laminez, sa le fac mai rezistente dar a trecut mult timp, foile nu le-am mai laminat si intre timp mi-am dat seama ca fi-miu stie multe litere mici. Prinse asa din zbor, cand ii mai aratam eu pe o carte sau eu stiu de unde. Cum am aflat? Ne-am parcat masina intr-o parcare subterana si l-am rugat sa tina minte culoarea si cifra sa ne gasim mai usor masina. Era 7 verde (si o litera mica, dar pe care nu am zis-o ca credeam ca nu o stie). Cand am iesit de la cumparaturi, l-am intrebat unde am parcat ca eu nu mai stiu. Raspuns: 7 verde f. Eu…hopa… Pana la masina l-am intrebat toate literele de pe stalpi, si mi-am dat seama ca stie chiar din astea mai complicate: m, n (complicate in sensul ca nu prea seamana cu litera mare).

Si mi-am spus…copilul asta invata singur literele, ar fi bine sa ii dau o mana de ajutor :). Asa ca am decupat literele si, fara sa le laminez, le-am asezat in tavite cu intentia sa le vada asociate. Dar el a vrut altfel: sa se uite mai intai pe cele mari (caci le stia si probabil ii conferea o incredere mai mare), si apoi sa le spunem pe cele mici. Asa mi-am dat seama exact ce stie si unde are dificultati.

 

10 comentarii leave one →
  1. 01/30/2013 7:30 pm

    prind din zbor cand le place ceva 😉

    • 01/30/2013 7:38 pm

      daaa… incredibil!

      • 01/30/2013 7:41 pm

        sa vezi cum va fi cu al doilea copil! nu vei stii cand a prins din zbor adunarea/scaderea in timp ce discutai cu cel mare 😉

      • 01/30/2013 7:46 pm

        sunt sigura ca e mai usor. plus ca celor mari le place sa faca pe invatatorul, si devine jocul mult mai atractiv 🙂

      • 01/30/2013 7:48 pm

        mult mai usor 😀 , dar si mai greu: va trebui sa organizezi lectii simultane pentru doua grupe de varsta diferite 😉

      • 01/30/2013 7:53 pm

        ei, hai! ia-ma usor.
        🙂

  2. Mihaela permalink
    01/30/2013 8:18 pm

    Al meu cel mare care are 2 ani si 5 luni deja face multimi ( stie un sunt cate 2 – 3 obiecte la in loc zice – sunt doua, sunt trei)) si de la cantecul degetelelor arata care e degetul cel mare , mijlociu si mic

    • 01/30/2013 8:23 pm

      bravo lui! in curand o sa te surprinda numarand din ce in ce mai multe obiecte.
      si voua va place cantecul degetelor? 🙂

  3. 02/02/2013 5:07 pm

    Bravo!!!! S. nu ajuns la asemenea performante (si e mult mai mare), nu ca trebuie sa comparanm copiii, dar sunt plina de admiratie!

Trackbacks

  1. Inimioare cu litere « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

