Skip to content

Literele si arta

02/07/2013

Ei, nu-i chiar arta…dar asta am mai facut noi cu literele in ultima saptamana (de stat acasa, pe motiv de raceala).

Teoretic asa as fi vrut sa incep invatarea literelor mici, dar mi-a luat-o piticul inainte.

Am trasat pe niste coli literele si am desenat la fiecare cate 2-3-4 obiecte/animale care incep cu litera respectiva. El le-a colorat cu carioci sau acuarela in timp ce eu ii exemplificat cuvinte care incep cu litera respectiva. Inca nu isi da seama care e prima litera dintr-un cuvant, dar eu tot ii dau exemple.

Le-am facut si din plastilina apoi le-am scris in malai. De scris e mai greu, cam vrea sa faca el ce vrea cu malaiul :D. Si, in plus, nu prea reuseste pe cele curbate. De ex. H poate sa il faca, dar pe h nu. Dar eu il ajut mereu si il las sa se sature de joaca atat cat vrea :).

Mai avem inca litere de facut.

No comments yet

Lasă un răspuns

