Skip to content

Revista Mekki

02/07/2013

O data cu gradinita, a venit si presiunea de a cumpara diverse de la gradinita.

Reviste, CD-uri cu jocuri, facut poze pt. 1 martie, engleza, dansuri, teatru de papusi…si suntem de 3 saptamani prezenti acolo (mai putin, caci suntem raciti).

Am luat revista Mekki (e un program prin care cumperi lunar revista si la sfarsitul programului gradinita primeste o tablita magnetica). Avem deja 2 numere, si imi place.

E frumos desenata si e destul de bogata. Si chiar imi place foarte mult.

In revista sunt povesti, poezii/cantecele, ghicitori, jocuri si multe fise de lucru (eu le spun ca sunt fise pt. gradinita). Se adreseaza copiiilor intre 3 si 7 ani, dar noi trecem prin absolut orice adaptand la cunostintele lui David.

Si pe site-ul lor: http://www.mekki.ro gasiti povestioare, fise de lucru (dar gratuite nu prea multe, insa merita sa rasfoiti).

Ceva facut de noi din revista 🙂

 

 

2 comentarii leave one →
  1. 02/08/2013 7:49 am

    Mama soacra a fost educatoare toata viata. I-am dus si eu un numar din revista, spre delectare si un numar din Meki, varianta pentru scolari. Mi-a zis ca i-au placut, ca sunt perfecte si atat de didactice si de bune. Singurul lucrur care le trebuie este sa fie citite!

    • 02/08/2013 6:55 pm

      ma bucur sa am parerea unei educatoare.
      de multe ori ma gandesc ca cele de la gradinita asta ar vinde orice. 😀

Lasă un răspuns

