Skip to content

Inima mozaic

02/08/2013

 

Va place?

Am folosit 2 coli A4 lipite intre ele pe care am trasat eu o inima maaaare.

David a taiat bucatele de hartie glasata (am folosit ghirlandele facute pentru ziua lui) si le-am lipit impreuna. Daca as fi facut  o inima mai mica (cat sa incapa intr-o singura coala) ar fi lipti singur hartiutele. Asa s-a plictisit si a trebuit sa particip,

Ideea mi-a venit de la un episod Art Attack.

7 comentarii leave one →
  1. 02/09/2013 7:03 am

    Cat de frumoasa e! A facut sa fie primavara pe aici 🙂

  2. 02/09/2013 10:24 pm

    Da, ne place!!! , e o idee tare buna! Sa iti spun ce am mai facut noi… am trasat o inima, pe linia inimii am facut cerculete, de marimea acelor buline rosii, şi i le-am dat sa le lipeasca… atat de mult i-a placut! dupa ce a terminat de completat inimioara a umplut usa de buline :))))

Trackbacks

  1. Ghirlanda inimioare « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

