Skip to content

Amidonul de porumb si apa

02/11/2013

 

Cum am mai spus, am luat acum ceva timp amidon de porumb si am inceput sa caut ceva interesant de facut cu el.

Cea mai simpla si mai la indemana joaca este cea de a amesteca apa si amidonul.

Nu am apucat sa fac poze, mi-am adus aminte dupa mozolire si nu m-am mai putut opri :).

Ei bine, e destul de simpla treaba. Se pune intr-un castron amidonul si apoi treptat apa. Si se framanta.

In contact cu apa, amidonul agitat cu mainile devine tare (atat de tare ca ai impresia ca nu iti mai poti misca degetele prin el) dar cand il iei in mana incepe sa curga. E ceva fantastic, dar si lipicios.

Lui David nu i-a placut sa umble in el prea mult, a vrut sa se spele imediat. Taticul a fost incantat, dar nici el pt prea mult timp datorita lipicioseniei. Eu singura m-am jucat cu el ceva mai mult si parca nu imi venea sa cred ca nu are succes :). Ma asteptam sa nu ii mai pot scoate mainile din castron :D.

Ei, cred ca vom mai repeta mai tarziu, poate cine stie… o sa fie mai interesat.

 

One Comment leave one →
  1. 02/17/2013 7:57 pm

    http://floridemandarin.wordpress.com/2012/12/19/biscuiti-cu-susan/ uite și o rețetă delicioasă cu amidon, deși nici la mine pozele nu sunt prea reușite 🙂

Lasă un răspuns

