Skip to content

Numerele de la 11 la 20 si un puzzle

02/13/2013

 

De cand avem cartea Cum iubeste mama puiul (o carte asa de frumoasa! ), David tot incearca sa numere peste 10. 11 si 12 le stie si le foloseste, dar dupa aia… nu se mai respecta ordinea.

Mai avem noi si un puzzle incastru cu numerele de la 1-20 ce l-a ajutat mult.

Am observat ca le recunoaste dar dupa 12 nu mai ordoneaza bine numerele. Asa ca i-am facut un puzzle simplu. Am luat o foaie dintr-o carte de colorat (de mult colorata) si am taiat-o in 10 fasii. Am numeratat fasiile si l-am pus sa ordoneze fasiile in functie de numere dar ajutandu-se si de imagine. A decurs foarte bine activitatea, insa vor mai trebui si alte joculete pana va ajunge sa numere corect pana la 20.

One Comment leave one →
  1. ssimmona permalink
    02/22/2013 12:35 pm

    Unde sunteti? Haideti cu noutati! :* :* :*

Lasă un răspuns

