Skip to content

1001 de idei pentru gradina ta – a 2a carte vALLuntara

03/22/2013

Gradinaritul este una din pasiunile mele recente (mai exact de cand stau la casa). Nu sunt o mare gradinareasa, mi-as dori sa am gradina perfecta: si utila, si frumoasa, si ingrijita. Dar, sunt departe. Am impresa ca nu stiu de unde sa ma apuc. Si desi sunt la a 3-a primavara, ma simt tot ca la inceput.

Asa ca, vazand cartea asta, am zis gata…asta ma va lamuri. 1001 de idei inseamna mult, 10 sa se prinda de mine si gata!

Ei, nu-i chiar asa…cartea e destul de simpluta (sau eu mai pregatita decat credeam?).

E faina, colorata, clara. Sunt multe de invatat, dar parca nu asa mult pe cat mi-as fi dorit. Va spun sincer, ca pretul mi se pare cam mare (sau chiar foarte mare), dar ma bucur ca o am :).

Pentru ca am ales o carte cu verdeata, hai sa ma ajutati sa plantez un copacel? Pentru 15 comentarii plantam un copacel.

Recenzia face parte din campania vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinulROMSILVA.

21 comentarii leave one →
  1. 03/22/2013 10:21 pm

    O carte pe gustul meu!

  2. 03/23/2013 7:09 am

    nu am uitat de cartea promisa; poate reusim sa ne intalnim ca tot vine caldura si stam aproape una de alta 😉
    spor la plantat copacei!

    • 03/24/2013 7:03 pm

      Trebuie neaparat sa ne vedem!!!!
      Sper sa am si eu un copacel, dad merge greu cu comentariile 😦

  3. ghindaa permalink
    03/23/2013 8:08 am

    Spor la gradinarit

  4. ssimmona permalink
    03/23/2013 12:36 pm

    Celor ca mine sigur le-ar aduce informatii utile 😀 …

  5. 03/23/2013 11:40 pm

    Si noi ne mutam la tara si sunt ingrozita de ideea de gradina. Sotul meu a spus ca se ocupa de tot, and he’d better do it 🙂

    • 03/24/2013 6:59 pm

      Ideea de gradina sau de munca in gradina? :)))))
      Daca faci cat sa fie de placere, e perfect..Ce-i prea mult strica 🙂
      Noi avem o gradina destul de mica, si flori deloc. Intentionez sa ma ocupi si de f lori , dar vor fi putine ca sa risc sa ma intind si nu e bine

  6. 03/24/2013 7:12 pm

    Numai bine, pana ajungem noi la casa (if ever) o sa fii experta si o sa avem de la cine invata 😉

  7. 03/25/2013 12:24 am

    imi place mult blogul tau!

  8. 03/25/2013 9:25 am

    E buna cartea. Am rasfoit-o putin si mi se pare ca trateaza teme scurt si la subiect. Nu e un curs de botanica, faci ce zice acolo sau nu. Simplu!

  9. Bianca Roxana Anitei permalink
    03/25/2013 3:36 pm

    Spor la plantat..mai trebuie o ramurica si gata copacelul!

  10. 03/28/2013 10:10 am

    Chiar că-i mare prețul! Știi mai este o carte dar mai ieftină la editura casa despre grădinărit în funcție de sezoane! Nu o am încă, dar e pe lista mea 😉 Încă nu ne-am mutat la casă, dar în viitorul apropiat prevedem! Deși eu am crescut la casă cu curte maaaaaare! Și soțul meu la fel! Acum la bloc mi se pare că mi s-au tăiat aripile 😀

    • 04/10/2013 10:22 pm

      Eu am crescut la bloc si am fost dintre copiii cei nefericiti fara bunici la tara. Si simt si eu cum mi-au crescut aripile :).

      • 04/11/2013 10:49 am

        🙂 Da, eu am crescut la țară…și acum stau la bloc și simt cum mi s-au tăiat aripile 😦 Acum că merg în România avem curte acolo…deci o să mă simt mai liberă!

  11. 03/28/2013 10:56 am

    Nici nu am stiut ca te-ai inscris si tu in campania vALLutar… offf!
    Mult succes si asteptam poze cu pomisorii plantati…

  12. Andreea permalink
    03/28/2013 1:36 pm

    Spor la gradinarit! Speram sa vina primavara 🙂

  13. pomul copac permalink
    04/02/2013 3:57 pm

    dar fara 15 comentarii nu se pot planta copacei? de ce trebuie sa scriem comentarii sau sa dam like-uri ca sa facem sa se intample ceva?
    daca eu nu vreau sa se planteze copaci si totusi comentez aici, se pune? adica se planteaza copacelul?

    • 04/03/2013 6:06 pm

      🙂
      Daca comentezi aici si se strang 15 comentarii .planteaza altcineva copacul. Cred ca e mai usor asa pt unii :). E o campanie faina, hai sa ne bucuram de ea.
      Pentru cei care locuiesc in orase la bloc e mai greu sa planteze un copac…

Lasă un răspuns

