Skip to content

Dictionar Dumont de SOSURI

03/22/2013

Sau, mai pe scurt Sosuri.

Este una din cartile alese de mine in campania vALLuntar, si tare ma bucur ca reusesc sa si scriu despre ea.

Initial imi dorisem Salate, pentru ca este nevoie tot timpul de o idee de salate, dar cum nu am avut prea mult noroc nu mai era pe stoc.

Ei bine aceasta carte de retete, este una foarte frumusica. Colorata si apetisanta, cand am primit-o mi-a incantat privirea.

Desi credeam ca gasesc retete exclusiv de sosuri, are un mare plus ca gasesc in ea reteta intreaga (si bineinteles si sosul).

Problema este ca eu nu stun asa de sofisticata precum cartea. Si entuziasmul meu scadea in timp ce rasfoiam retetele. Am impresia ca 20 % din reteta as putea sa le fac (si asta daca inlocuiesc branzeturile, vinurile si oteturile cu nume greu de pronuntat cu unele normale). Eu oricum sunt departe de carte caci a trebuit sa caut pe net ce inseamna hasmatuchi, hasme si salota.

Pentru cunoscatori este foarte faina. Idei multe, retetele par gustoase, interesante si multe chiar usor de fact.

Voi ce ziceti? Dati de astfel de carti/retete care par wow si apoi va dezumflati nitel ca par ingredientele greu accesibile?

Recenzia face parte din campania vALLuntar iniţiată de Grupul Editorial ALL, cu sprijinulROMSILVA. Pentru fiecare 15 comentarii un copac va fi plantat de adra_bell. Haideti, plantam un copacel? Va rooooog!

6 comentarii leave one →
  1. 03/22/2013 10:22 pm

    O carte frumoasă! Spor la plantat copăcei!

  2. 03/23/2013 7:07 am

    in acest caz, ai putea folosi retetele speciale cand aveti invitati speciali ori o petrecere in familie 😉
    spor la plantat copacei!

  3. ssimmona permalink
    03/23/2013 12:33 pm

    Interesant, asa mai invatam despre ingrediente noi 🙂 … Viata lunga copacelului care asteapta sa fie plantat! :*

  4. 03/24/2013 7:14 pm

    eu patesc la fel cu Jamie – mi-i drag de numa si cartile-s frumoase, dar nu cred ca am gatit mai mult de 3 sau 4 chestii din cartile lui (si aici numar si pukkola, adica cereale integrale cu lapte :)) )

  5. Bianca Roxana Anitei permalink
    03/25/2013 3:35 pm

    Spor la plantat..sper ca nu m-am trezit prea tarziu!

Lasă un răspuns

