Skip to content

Despre caracatite

04/08/2013

Zilele trecute am vorbit despre caracatite. Nu prea multe, caci nici eu nu stiu prea multe .
Am facut dintr-un tub de hartie igienica o caracatita tare haioasa (ideea o aveam de mult in minte). Apoi am colorat o caracatita curcubeu (sunt multe modele pe net).

Si ne-am uitat la un desen animat cu Alex (e un desen pentru copiii micuti, e haios, e ceva de invatat din unele episoade).

image

image

http://m.youtube.com/?reload=9&rdm=mkqu3c6o9#/home

.
Incet, incet incep sa ma descurc cu minunea mea de telefon… inca nu stiu sa dau publish la articol, dar sunt pe drumul cel bun😀.

6 comentarii leave one →
  1. 04/09/2013 11:14 am

    :)) eu nu stiu sa incadrez pozele din aplicatia de blogger, ca buton de publish are :))

    faine caracatitele voastre! mie imi ramasese asta in minte, la capitolul caracatite http://bhoomplay.wordpress.com/2011/09/09/diy_jellyfish_eng/

    • 04/09/2013 6:30 pm

      Dupa cum sigur ti-ai dat seama am gasit butonul de publish, dupa multe incercari. Si eu am probleme cu intorsul pozelor si cu pusul de filmulete. Dar incet incet le lamurim noi pe toate🙂.
      Cu reader-ul ai facut progrese?

      • 04/10/2013 11:22 am

        Am inceput sa folosesc si Feedly in paralel, dar inca nu am reusit sa il setez sa arate si sa se comporte exact ca reader-ul😦😦😦

      • 04/10/2013 2:38 pm

        Pfff… grea treaba.
        Oricum nu stiu de ce ma agit, ca nu am timp sa ma uit pe el…🙂

  2. 04/09/2013 8:06 pm

    Caracatita voastra te face sa vrei sa o apesi.Nu stiu de ce!Poate sa i se miste tentaculele.
    Frumos!

Lasă un răspuns

