Skip to content

Prima manichiura a lui David…

04/12/2013

…facuta cu carioca. Rosie…

image

4 comentarii leave one →
  1. 04/13/2013 10:09 am

    Poi ce, numai fetitele sa aiba unghiutele inrosite?
    Anul trecut si pe Bea a apucat-o vopsitul unghiilor cu carioca, asta ca reactie la refuzul meu de a-i face si ei unghiile. De cand nu ma mai vede ca-mi fac unghiile cu oja (vin acasa cu ele gata facute) nu mai are astfel de indeletniciri.
    Ca sa fiu sincera, nu-mi place sa vad la fetite de 2-3 ani unghii facute cu oja, nu am stat sa ma documentez daca e sanatos sau nu, banuiesc ca nu este.. dar mie una mi se pare vulgar … Vor avea timp o viata intreaga sa-si vopseasca unghiile, copilaria sa si-o traiasca cu jocuri pentru copii nu cu lucruri de oameni mari.

    • 04/13/2013 12:08 pm

      🙂
      Si el tot vazandu-ma pe mine i-a venit ideea. Taica-su i-a zis ca numai fetele au unghiile colorate. In concluzie…acum e si el fata :).
      Eu cred ca as fi facut unghiile fetitei mele. Nu stiu daca de la2-3 ani, dar mi-ar fi placut sa ne motam nitel amandoua. 😀

      • 04/13/2013 2:02 pm

        Mi-ar placea sa mamotaiesc si eu cu ea… dar toata joaca asta are repercusini …A m exemple vizibile chiar la noi pe strada, fetita, are tot 3 ani, e preocupata doar de machiajele lui mama sa, nu se joaca cu jucariile, nu coloreaza si nici nu face vreo activitate, cand vor sa iasa din casa fetita face crize de isterie si plans daca nu o lasa cu ruj…

      • 04/13/2013 4:23 pm

        Pffff… asta e cam urat. Mama a cam exagerat. Eu ma refeream la o maimutareala de ocazie si in joaca.

Lasă un răspuns

