Skip to content

Ce facem in trafic?

04/16/2013

Eu din pacate petrec in trafic destul de mult timp. Cam o ora jumatate in total (dus intors). Uneori mai mult, alteori mai putin. Depinde de prea multe variabile…
Ce faceti voi in trafic? Cum folositi timpul la ceva? Eu merg cu masina personala, stau in dreapta, deci pot face multe chestii.
Azi de exemplu mi-am facut manichiura si am stat pe net. Eu ma pot adauga: pensat, machiat (dar asta prefer sa fac acasa), citit, crosetat (dar nu prea imi place), micul dejun, dar cel mai des internetul.
Voi? Hai sa facem o lista… ma ajutati?

10 comentarii leave one →
  1. Bianca Roxana Anitei permalink
    04/16/2013 9:44 am

    Eu vorbesc la telefon sau stau pe net;)

  2. 04/16/2013 12:37 pm

    Ascultat carti audio. Eu stau in spate cu copiii, nu prea am de ales…

    • 04/16/2013 1:01 pm

      Nu am incercat cartile audio. Am impresia ca nu ma pot concentra.
      Le descarci de pe net? As vrea sa incerc si eu…

  3. 04/16/2013 3:46 pm

    Eu fac teste pentru scoala de soferi in metrou – e cam greu ca nu prea ai unde sa te desfasori :)) Mai ascultam diverse conferinte, carti, cursuri de limbi straine

    • 04/16/2013 6:12 pm

      Conferinte, cursuri? Inseamna ca te trezesti bine dimineata.
      Eu vreau sa incerc cartile audio, mi-a dat Raluca ideea 🙂

      • 04/16/2013 6:37 pm

        :)) nu Kant :)) conferinte soft pt corason si cursuri fun

      • 04/16/2013 6:50 pm

        Daca nu e kant, nu stiu ce sa zic.
        Sunt tare curioasa… ce conferinte? Da si mie…

  4. 04/30/2013 1:45 pm

    tricotez in dreapta
    beau cafea
    conversez cu jumatatea (ca asta e cam singurul timp pe care il petrecm doar noi doi, treji fiind)
    dorm (motai, mai bine zis)
    ascultam audiobook-uri (acum suntem cu Istoria romanilor povestita celor tineri a lui Djuvara)
    cam atat

Lasă un răspuns

