Skip to content

Creioane cerate topite

04/16/2013

Sunt multe idei de facut cu resturile de creioane cerate. Majoritatea implica topirea lor, si in functie de varsta copilului se pot realiza adevarate opere de arta.
Una dintre ideile vazute mi-a ramas atras imediat atentia pentru ca implica feonul (deci il putea folosi si David fara probleme).
Cam asa trebuia sa arate… (poza luata de pe simplyrebekah.com).

image

Noua nu ne-a iesit smecheria din mai multe motive. In primul rand nu le-am lipit pentru ca am ramas in pana de lipici bun. Si am vrut sa minimizez eventualele pete.
Asa ca am pus resturile intr-un castronel de plastic. Ei bine… dureaza ceva. Am avut creioane BIC si sunt rezistente la caldura. Am avut un singur varf din categoria ieftin si prost, si ala imediat s-a topit. Si am renuntat inaine sa devina toate pasta. Asta am facut noi…

image

Poza nu e foarte sugestiva, dar nu am avut loc de manute harnice.

2 comentarii leave one →
  1. 05/28/2013 12:40 am

    NU stiam ca se topesc aceste creioane, sper sa incercam si noi mai pe toamna la tara la mamaie.

    • 05/28/2013 9:54 pm

      Da, se topesc. Mie mi se pare ca cele ieftinebse topesc mai repede. Cauta pe net, ca sunt multe idei. Ce varsta are piticul tau?

Lasă un răspuns

