Skip to content

Litere

04/19/2013

In sfarsit am dus la bun sfarsit un plan mao vechi.
Am facut niste cartonase cu litere. Am facut rost de niste carton tare si am lipit pe el litere.
Inca nu le-am folosit pentru ca avem nevoie amandoi de minti odihnite.

image

Le vom sorta (litere mari, litere mici), repeta, le vom imperechia, vom face un joc de memorie, poate si o vanatoare de comori.
Voi ce credeti ca as putea face cu ele?

10 comentarii leave one →
  1. 04/19/2013 9:51 am

    Literele la noi sunt la mare cinste! Puiul meu are pasiune în ași face litere din orice! Dacă găsește o ață, face din ea litere..dacă se joacă cu cuburi, tot litere face…și vede litere și acolo unde eu nu-mi dau seama că sunt 🙂 Îi plac la fel de mult ca mine :))) doar că încă nu le leagă în cuvinte și fraze! Cartonașele tale sunt foarte practice și clare! Le puteți ordona, repeta, forma cuvinte, depinde de vârsta copilului 🙂

    • 04/20/2013 9:48 am

      Da, si lui David ii plac literele si se joaca cu ele.
      E prea devreme sa le lege, insa ajungem noi si la asta:). Nu ne grabim.

  2. 04/19/2013 12:41 pm

    Ce dragute sunt, mergeau si un pic colorate, cu o imagine reprezentativa pe ele. Eu am un proiect cu niste litere, un fel de tablou, pusesem ochii pe niste cartonase frumoase de la Hippo Atelier, insa trebuie sa mai astepte un pic, sper sa il pun in practica pana la toamna, sa fie un fel de cadou de inceput de an scolar pentru Eliza 🙂

    • 04/20/2013 9:51 am

      Pe acestea le-am scos la imprimanta, si nu am optiunea color. In proiectul tau cat de mari o sa fie cartonasele? Si eu mi-as dori ceva vesel si colorat 🙂

      • 04/21/2013 8:26 pm

        Nu foarte mari, cam cat o carte de joc, zic eu. Ma bucur ca ne-am cunoscut sambata 🙂

      • 04/23/2013 7:45 am

        Si eu ma bucur ca ne-am cunoscut sambata.
        Cartonasele mele sunt mai micute…cam un sfert de carte de joc.

  3. 05/08/2013 9:50 am

    Le poti lipi pe o macheta si sa cauti abtibilduri, sau diferite imagini decupate din reviste/carti mai vechi, si la fiecare litera sa liteasca o imagine reprezentativa care incepe cu litera respectiva… Cu tablita de sare/malai ii dai un cartonas si el sa traseze litera respectiva. Cum e cald afara, la fel, cu pensula si apa pe asfalt poate trasa…

    • 05/08/2013 7:23 pm

      Bune idei. Cea cu lipitul (sau macar potrivitul) imaginilor mi sa pare foarte buna. David nu recunoaste prima litera dintr-un cuvant si asa am putea incerca/exersa asta.

  4. 05/28/2013 12:35 am

    Noi ne jucam cu literele in felul urmator, alegem cateva, sa zicem 5 si incepem sa cautam prin camera obiecte, jucarii care incep cu a, apoi si cu celelalte litere si le alimiem, si de aici alte variatii si jocuri.Mai sciru eu uneori cuvinte si ea reconstituie cuvantul. Alta data scriu un cuvant si ii pun mai multe litere la indemana sa le aleaga pe cele care compun cuvantul. Nici eu nu am cartoane colorate cu litere,

    • 05/28/2013 9:53 pm

      Bine ai venit Sofia:)
      Buna idee…intre timp cartonasele noastee s-au cam imputinat. S-au cam jucat dupa voie cu ele…:D

Lasă un răspuns

