Skip to content

Lansare Yousee…

04/22/2013

…. sau primul meu eveniment la care am fost prezenta in calitate de bloggerita.

Mare mi-a fost bucuria cand Ana m-a invitat sambata trecuta la un eveniment care promitea multa distractie pentru pitic si ceva relaxare pentru mine.

Este vorba despre lansarea Yousee, o solutie inovativa de monitorizare audio-video. Mie sistemul mi se pare foarte bun si util pentru gradinite/scoli. Eu am supravietuit mai bine de 3 ani si doi copii fara un sistem de monitorizare (de niciun fel), desi e foarte inteligent si stie sa faca multe (gasiti detalii pe site), raman pe aceeasi varianta. Dar, atentie,  eu nu fac parte din categoria mamici supergrijulii.

David s-a distrat foarte bine la petrecerea oferita de BluParty.  Piscina cu bile a fost distractia principala, pe langa baloane, pictura pe fata/maini, loc de colorat, cuburi pentru construit, gustarele. Desi nu s-a petrecut totul intocmai ca pe invitatie, eu ma declar multumita (uitandu-ma prin ochii lui David).

Insa momentul mult asteptat de toti a fost rasfatul la Orhideea SPA… pe care eu l-am cam ratat :D. Deh, copii mici, ora pranzului… ce sa fac.  Am primit in schimb un voucher pe care il pot folosi intr-o alta zi. Rasfoind site-ul lor acum, ma gandesc… ca poate daca mai asteptau nitel copchiii, ma lafaiam si eu vreo 2 zile pe acolo :). Dar o lasam pe alta data.

Ah…si niste prajiturele comice si delicioase ne-au fost servite. Prajiturele cu poveste: o doamna ziarist a renuntat la cariera si s-a apucat de… prajiturit. Asa vreau si eu dom’le…

Cam asta a fost sambata. Mi-a placut. Mai vreau 🙂

2 comentarii leave one →
  1. 04/23/2013 1:51 pm

    Si eu tare am vrut sa merg, dar nu reusesc sa ma deplasez cu ea prin oras, ca nu pot sa o mai ridic deloc sa o urc/cobor din diverse RATBuri… Imi pare rau ca nu ai apucat sa te spa 🙂

Lasă un răspuns

