Skip to content

La garla

05/01/2013

image

Ne-am balacit, bronzat (ceva prea mult), lenevit, am facut gropi mari in nisip, am alergat cainele si am admirat oile si magarii.
E bine sa ai o garla asa faina atat de aproape… parca mai trece dorul de mare 🙂
image

image

image

image

One Comment leave one →
  1. ssimmona permalink
    05/15/2013 6:45 pm

    Ce garla faina aveti si pare curatica! Eu tocmai am revazut de curand garla copilariei mele si nu mai e ce-a fost odata, nu se mai poate intra nici cu picioarele in ea, asa de murdara este. In schimb au aruncat copiii cu bolovani in apa si asta a fost toata distractia 🙂 Ah si-am vazut si noi o turma de oi pe deal 🙂 Sunteti norocosi! Va pup!

Lasă un răspuns

