Skip to content

Emotii…:)

05/20/2013

image

image

image

11 comentarii leave one →
  1. 05/20/2013 8:43 am

    Bravo! Dă din pedale bine? Mijlocia noastră (care cred ca e de vârstă cu băieţelul din imagine) a prins o mişcare care îi asigură deplasarea. Dar nu face cercul complet din pedale.
    Plimbări plăcute vă doresc!

    • 05/20/2013 9:47 pm

      Da, da bine din pedale. Deja prinde gustul vitezei 🙂

      Are o tricicleta de mult, si a exersat pe ea din plin.
      Plimbari placute si voua!

  2. 05/21/2013 8:11 am

    Prima data m-am gandit cum de nu v-a fost mila sa spargeti asa minunatie de pusculita. dar pentru asa bicicleta sa tot spargi pusculite…

    • 05/21/2013 7:59 pm

      Cand a primit David pusculita exact asa am spus si eu. Ca e pacat sa o sparg. Insa in timp m-am obisnuit. Iar copilul incantat sa o sparga. 🙂
      Viitoarea vreau sa fie tot de spart, insa vreau sa fie ceva ce putem picta/personaliza inainte. Am vazut eu ceva pe undeva candva…. sper sa mai gasesc.

  3. 05/21/2013 3:34 pm

    sa o stapaneasca sanatos!!!

  4. 05/22/2013 5:54 pm

    felicitari!

  5. 05/25/2013 8:10 am

    Bravo David!
    Felicitari pentru banutii stransi si spor la pedalat!

    • 05/25/2013 10:17 pm

      Multumim. Trebuie sa recunoastem ca a mai contribuit si Bunelu cu o mica parte la bicicleta. Dar suntem foarte mandri de rezultat.

      • AlinaD permalink
        06/05/2013 12:36 am

        Buna seara. Si noi avem de curand bicicleta, cadou de la bunici cand a implinit 3 ani … Cum se descurca la viraje? Ca mie imi sare inima cand vad ca ia virajele mai din scurt si ma gandesc cate lacrimi vor curge daca pica …

      • 06/05/2013 7:50 am

        Buna! Felicitari pentru cadou! Vireaza destul de bine. Cam larg, are nevoie de mai mult spatiu. Inca incetineste la viraje :). Cazaturi or sa fie…la fel si lacrimi… trebuie sa fim pregatite

Lasă un răspuns

