Skip to content

Tractor

06/13/2013

 

Frunzarind site-ul editurii Aramis, am zarit la cateogria Carti – jucarie, niste carticele foarte frumusle si la un pret bun (5.46 lei inca la reducere).

Desi e mentionata varsta +6 ani, le-am cumparat. Sunt trei in colectie: Tractor si masina de pompieri, Avion si elicopter, Excavator si Autobasculanta.

Noi am facut doar tractorul pana acu, cu ajutor normal, si ne-a placut tare. E drept ca nu e jucarie rezistenta, se desface repede…dar un motiv in plus de mestereala, nu?

Cartile sunt faine, colorate, usor de asamblat si, repet la un pret bun.

Sa va aratam ce am facut noi (nu am facut noi sa stea drepte accesoriile dar ne straduim 🙂 )

image

3 comentarii leave one →
  1. 06/13/2013 9:28 am

    ohoho!
    le-am avut si noi cand era Andrei mai mic – le-am cumparat special pentru concediu pentru ca stiam ca trebuie sa-i dau o preocupare in perioadele cand nu aveam ce face – au avut mare succes 🙂

  2. 06/30/2013 11:26 pm

    Tot harnici si inventivi ati ramas 🙂

Lasă un răspuns

