Skip to content

Broasca testoasa

07/11/2013

Buna dimineata. Astazi va scriu despre lectioara noastra despre broaste testoase.

De data asta ne-am folosit mai mult de youtube si de filmele documentar de acolo. Sunt multe (acum nu pot da link-uri directe la ce am vazut noi, dar aveti de unde alege). Au fost tare utile, si de acum vom folosi mai des documentarele. A vazut cum inoata (alaturi de scafandri si alti pesti), cum mananca, cum depun ouale, cum ies puii din oua si se indreapta spre mare, si cum se imperecheaza (partea asta as fi vrut sa o evit, dar s-a intamplat). A vazut si despre broastele celelalte, dar mai putin.
In timp ce ne uitam, ii explicam, ii traduceam, ii repetam ce era mai important de retinut.
Apoi, am si desenat putin.
image

image

S-a terminat verdele 🙂
Un labirint :
image

Am descarcat carticica 10 tiny turtle si am exersat putin si engleza.

Si apoi am citit:
image

No comments yet

Lasă un răspuns

