Skip to content

In sfarsit…

10/11/2013

… am deschis blogul. Si am si inceput sa scriu ceva…

Inainte de asta am reusit ceva ce imi propun din iulie, sa „ma trec” pe alt reader. Inca nu am reusit sa imi aduc aminte toate blogurile pe care obisnuiam sa le citesc, insa in timp imi actualizez eu baza de date :).

Salutari calde din camp!

 

Cu drag,

Mihaela

6 comentarii leave one →
  1. ssimmona permalink
    10/12/2013 3:11 pm

    Bine ai revenit! Va duceam dorul!

  2. 10/12/2013 6:20 pm

    Bine ai revenit! Eu am trecut pe Old Reader si pana acum se comporta destul de bine.

    • 10/13/2013 7:40 pm

      Bine te-am regasit. Eu folosesc acum NewsBlur. Sunt multumita pana acum. Problema la mine este lista blogurilor. Am pierdut-o pentru ca nu am intrat in timp util pe arhiva facuta de google.

  3. 10/12/2013 8:13 pm

    Uraaaaaaaaaa! Bine ai revenit 🙂

    • 10/13/2013 7:41 pm

      Uraaa! Bine te-am regasit.
      Sa vedem cat de activa raman. De data asta nu mi-am facut niciun plan, poate chiar reusesc sa intru mai des. Chiar imi era dor…:)

Lasă un răspuns

