Skip to content

Gandul meu de duminica dimineata

10/13/2013

Cred ca am mai multe sanse sa castig la loto decat sa am o noapte dormita 100%.

Ce inseamna o noapte dormita 100%? Sa ma culc cand vreau eu, sa ma trezesc cand vreau eu, si intre timp sa nu tuseasca niciun copil, sa nu vrea apa, pisu, caca, sa nu nu viseze urat, sa nu se dezveleasca, sa nu-si prinda piciorul intre zabrelele patutului si da, sa nu latre cainii.
🙂

Mihaela

Mihaela

7 comentarii leave one →
  1. 10/13/2013 9:31 pm

    Oooo, asta doar la pensie, daca nu ne-om creste nepotii :))

    • 10/14/2013 8:13 am

      Normal ca ne crestem nepotii. Credeai ca ai alte planuri de pensie? :)))
      Eu ma visez prin lume cu rulota alternand cu cate o croaziera. Domnul meu e de acord, sa vedem copiii ce zic.

  2. 10/31/2013 10:32 am

    La un moment dat mai incolo in viata se va lasa linistea in casa. Atunci chiar nu vei mai putea dormi. :)))

  3. 07/02/2014 3:12 pm

    fiica mea are 6 ani, si asta noapte a udat patul si tot calare pe mine a venit. Dar s-a schimbat singura :D.
    Te-am incurajat? 🙂

Lasă un răspuns

