Skip to content

Sabloane

10/15/2013

Mie mi-au placut mereu sabloanele. Si normal ca i-am luat si lui David doua cand le-am vazut in Kaufland la 2.50 lei bucata. Unul cu animale si unul cu mijloace de transport.
Normal ca le-am folosit eu mai mult, dar am incercat sa il ajut cat mai mult sa prinda gustul.
Ei bine, ieri am folosit altfel sablonuo. Folosind lipici, malai si cafea.

image

image

Nu au iesit ele prea bine, dar nici ora tarzie nu a avantajat fotografia.
Cum se face? Simplu: cu o pensula se intinde lipiciul pe suprafata dorita, apoi se presara cafea sau malai (sau orice aveti la indemana).
Spor la treaba!

Mihaela

2 comentarii leave one →
  1. 10/15/2013 10:58 am

    Ce idee draguta. Eu am multe sabloane si carti cu sabloane incluse. As putea incerca cu sclipici, cred ca asta i-ar placea Elizei : ))

    • 10/15/2013 12:07 pm

      Cred si eu ca sclipiciul ar fi de interes. Acum am in plan niste podoabe de Craciun folosind forme de prajituri si sclipici. Insa trebuie sa folosesc un carton mai gros. Sunt usor de facut si sper eu de efect.

Lasă un răspuns

