Skip to content

Diviziunea muncii si motivarea pozitiva

10/26/2013

David aduce afara un joc Mozaic cu multe piese micute.
Matei rastoarna piesele unde-i iarba mai mare si mai deasa.
Eu cu bunelu in genunchi pigulind piesele de pe jos.
Asta a fost diviziunea muncii.
Eu: – David, am nevoie de ajutor la stransul pieselor. Ma ajuti, te rog?
David:- Mami, eu sunt sigur ca te descurci foarte bine.
Asta a fost motivarea pozitiva.

Treaba a fost dusa la bun sfarsit.

Mihaela

3 comentarii leave one →
  1. 10/27/2013 4:46 pm

    Hihi, aveti un viitor coach printre voi :))

  2. ssimmona permalink
    10/29/2013 11:15 am

    😀

Lasă un răspuns

