Skip to content

Am facut-o si pe asta

10/27/2013

image

image

Da, ne-am luat pui. 12. Jucariile preferate ale tuturor. De la al mai mic pan’la al mai mare de pe batatura.
Inca nu stim ce le place sa ciuguleasca in afara de boabe de tot felul luate din targ, dar David le prepara tot felul de platouri remorci cu fructe si legume. Pana acum spanacul si cotoarele de mar au avut succes.
Sunt blanzi, Matei ii mangaie zicand mereu coo coo. Le varsa si apa…
Bunelu le confectioneaza din lemn suporturi de mancare, scarite si pt noi bancute ca sa stam sa le privim cum ciugulesc.
Eu si jumatatea mea nu suntem destul de implicati…sper sa primim niscai oua ( asta daca n-or fi toti 12 cocosi…).

Mihaela

5 comentarii leave one →
  1. 10/27/2013 4:44 pm

    Sa va traiasca! Cand am citit pe telefon, fara sa vad imagini, ma gandeam la pui mici si galbeni si chiar ma gandeam daca nu le e prea frig pe vremea asta :)))

    • 10/27/2013 6:09 pm

      Multumim! Sunt maricei. Oricum au un super cotet deja, care urmeaza sa fie si izolat in curand.

  2. 11/06/2013 1:46 am

    Ce fain va distrati voi! Astea da jucarii adevarate 😀
    Poi, urmarestele creasta 🙂 unii o au mai mica, altii mai mare, cei cu creasta mai mare trebuie sa fie cocosi. Sper pentru voi ca sa nu fie toti cocosi. Da, e tare buna si supa de cocos…

Lasă un răspuns

