Skip to content

Bradutul familiei…

12/09/2013

…sau familia bradut.
image

Ideea am vazut-o pe internet inca de anul trecut dar nu am ajuns sa o finalizam, Matei fiind prea mic sa coopereze.
Imi place ideea pentru ca uneste toti membrii familiei si raman amintiri frumoase.
Aveti nevoie de:
– carton colorat (merg si colile colorate, insa cartonul arata mai bine zic eu; noi am folosit carton pentru ramuri si hartie glasata pentru ornamente si trunchi);
– foarfece;
– creion;
– scotch si/sau lipici sau alte chestii adezive.
Cred ca fotografiile sunt suficiente pentru a vedea pasii de urmat:

image

image

Va place ideea?

Mihaela

2 comentarii leave one →
  1. 12/21/2013 6:18 pm

    Uau, cat de faina e ideea! Sa vedem daca reusesc sa corup familia :))

Lasă un răspuns

