Skip to content

Decor de Craciun

12/15/2013

image

Este numele unei carticele cu activitati pentru Craciun. Cu ajutorul ei ne confectionam jucarii frumoase din hartie/carton si putem crea un peisaj grozav. Materialele puse la dispozitie sunt frumoase, de calitate, toate detaliile s-au desprins si imbinat bine. Doar la brazii cei mari a trebuit sa largesc crestaturile pentru a baga David usor globuletele.
Cartea am luat-o din Cora si o recomand pentru serile din decembrie.

image

Sunt doua tipuri de activitati cuprinse: origami si constructie marionete din carton pretaiat. Totul este cuprins in carte, doar putin lipici mai trebuie.
Eu m-am ocupat de origami pentru prima data si am fost foarte incantata. Desi steaua a fost un esec…dar cred ca de vina au fost explicatiile neclare, nu eu :D.
David a construit (cat a putut) si a decorat bradutii cu globulete. Acum se joaca cu macheta rezultata. Sa vedem cat de rezistenta e :).

image

Mihaela

No comments yet

Lasă un răspuns

