Skip to content

Ornament brad din margele

12/16/2013

image

Aceste ornamente de brad imi sunt foarte dragi. Sunt facute in echipa ( eu si piticii). Eu am venit mai mult cu ideea si baietii cu munca :).
Am folosit margele albe si rosii (trei feluri) si sarmulite plusate ca suport. Cred ca puteti folosi si alt tip de sarma, insa trebuie sa fie suficient de rezistenta sa tina toate margelele, dar si modelabila.
Margelele le-am luat prin intermediul unei colege care are o frumoasa pasiune: bijuterii handmade. Am rugat-o sa imi caute prin magazinele ei margele alb rosu care sa se potriveasca ideii mele. Mi-a adus niste frumuseti, peste asteptari. Si am dat ceva mai putin de 12 lei pe ele.

image

image

image

Initial David nu a vrut sa ma creada ca sarmulitele rosii se vad mult mai bine printre margele si a vrut musai sa foloseasca galbene.
Margelele din coronita se compun asa:

image

A fost un exercitiu foarte bun pentru ei. Insiruire, logica si pt. Matei si invatarea culorilor.
Arata foarte foarte bine in brad…parca as mai lua :).

Mihaela

4 comentarii leave one →
  1. ssimmona permalink
    12/18/2013 1:12 am

    Imi plac la nebunie!!! Bravooo!!

  2. 12/21/2013 6:09 pm

    Vai cat de frumoase sunt! Felicitari!

Lasă un răspuns

