Skip to content

Despre sarbatoarea Craciunului

12/23/2013

Pentru a-l invata pe David de semnificatia Craciunului m-am folosit de doua carti si de o mica sceneta facuta de noi.
Din pacate nu mai stiu sursa, fisele le-am printat la servici si nu am notat site-ul, insa stiu sigur ca era ceva cu Joel…
Le-am colorat impreuna si le-am decupat, apoi eu le-am „montat”. Mie mi-a placut tare mult, ideea. David insa, nu a fost prea incantat sa se joace cu ele. Dar a retinut multe din ce am povestit eu in timp ce coloram. Cand povesteste el are si niste comentarii proprii interesante: Iosif facea si jucarii, Mariei nu i se vad picioarele pentru ca are fusta prea lunga si ca regii au coroane

image

De citi am citit din Biblia pentru copii de la editura Curtea Veche. Sunt doua volume, informatia este frumos explicat pe intelesul copiilor si imaginile sunt foarte vesele si bine realizate. Personajele au chipuri de copii :). Fiecare pagina are pe margini o rubrica de intrebari si raspunsuri. O recomand cu drag. Pretul este foarte bun si uneori o gasiti la reducere.

image

image

O alta carte, cu adevarat emotionanta, este Povestea primelor daruri de Craciun, editura Cartea Copiilor. Este scrisa de Axel Hambraeus.
Povestea, imaginile, cartea toata, ti se lipesc de suflet. Darurile pe care pastorii le pregatesc pentru Isus, Maria si Iosif (o pereche de incaltari, o haina si scutece calduroase) ajung la alti oameni nevoiasi, care aveau mare nevoie de ele. Toate momentele sunt descrise si desenate frumos.

image

image

Cam astea au fost materialele noastre despre Craciun.

Mihaela

No comments yet

Lasă un răspuns

